Verder naar hoofd artikel

Statement CEO #StartTheRestart

Als gevolg van de wereldwijde pandemie zijn wij allen beland in een ongekende situatie. Het corona virus raakt ons gezinsleven, ons werk, onze samenleving. Mijn gedachten gaan uit naar iedereen die direct of indirect door het virus is getroffen. Degenen die ziek zijn wens ik veel sterkte en een voorspoedig herstel toe.

Nu ons land na ruim twee maanden van intelligente lockdown een volgende stap zet met de versoepeling van de maatregelen, wil ik graag een korte update geven hoe het bij Alphabet gaat en vooral wat wij voor u kunnen betekenen.

Wat mij vooral opvalt, is de veerkracht en het vermogen om in tijden van afzondering met elkaar in contact te blijven en de sterke band tussen medewerkers onderling en met onze relaties. Ik ben ervan overtuigd dat de gedeelde ervaring die we op dit moment doormaken ons in staat stelt om samen te groeien. Ik ben dankbaar dat we de kans krijgen om waardevolle kennis op te doen voor de toekomst en dat wij in gesprek met onze klanten en partners onze dienstverlening goed kunnen afstemmen op verschuivende mobiliteitsbehoeften. Wij noemen dat #StartTheRestart.

Ondanks de grote uitdagingen waar we voor staan, biedt de situatie een kans om te innoveren en extra aandacht te besteden aan het optimaliseren van onze dienstverlening. Andere tijden vragen immers om andere oplossingen. De Mobility Wallet en onze brede, flexibele mobiliteitsoplossingen zijn hiervoor illustratief. Het versneld ontwikkelen van nieuwe proposities en aanpassingen in onze dienstverlening, bevestigen onze bedrijfsfilosofie, die nu in deze onzekere tijden meer dan ooit waar is: er is geen pasklare oplossing voor mobiliteit. Het nieuwe normaal als gevolg van de crisis is een individuele reis voor ieder land, iedere bedrijfstak, ieder bedrijf, ieder persoon, die alleen beantwoord kan worden met individuele, gedifferentieerde oplossingen: vrijheid van 1 minuut tot 5 jaar.

Ik dank u hartelijk voor uw vertrouwen en onze samenwerking en wens u alle gezondheid toe!

Hartelijke groet,

Christel Reynaerts
CEO Alphabet Nederland

Hallo, hoe kan ik je helpen?